Generelle vilkår
Rådgivning generelt
- En abonnementsperiode dækker 3 måneder (et kvartal).
- Inden for en abonnementsperiode har du adgang til det antal timers rådgivning som du har købt abonnement til.
- Rådgivning er bredt defineret og kan bl.a. omfatte: Telefonsupport, mailsupport, onlinemøder, fysiske møder, gennemlæsning af dokumenter, hjælp til udarbejdelse af dokumenter osv. (ikke udtømmende liste)
- Rådgivningstimerne kan benyttes og placeres efter Kundens ønske. Således kan der eks. bruges 2,5 timer i den første måned, 0 timer i næste måned og 0,5 timer i sidste måned af et kvartal i et Basic abonnement.
- Ved hver påbegyndt abonnementsperiode tildeles der nye rådgivningstimer i henhold til abonnementet. Evt. resterende tid fra foregående abonnementsperioder overføres ikke.
- Tidsforbrug registreres efter påbegyndt kvarter (15 min).
- Korte henvendelser og spørgsmål besvares inden for 3 arbejdsdage. Ved større opgaver leveres disse inde for 10 arbejdsdage. Generelt er det målsætningen af besvare henvendelser hurtigst muligt.
- Akutte situationer gives top-prioritet.
Rådgivning i forbindelse med databrud eller besøg fra Datatilsynet
- GDPR 365™ abonnementet omfatter akut hjælp og rådgivning i forbindelse med brud på persondatasikkerheden.
- Rådgivning i denne forbindelse omfatter de opgaver der er direkte afledt af bruddet, bl.a.: Hvordan standses databruddet, hvad skal der meddeles til de registrerede, hvad skal indrapporteres til Datatilsynet osv. (ikke udtømmende liste)
- GDPR 365™ abonnementet omfatter akut hjælp og rådgivning i forbindelse henvendelse fra eller besøg af Datatilsynet.
- Rådgivning i denne forbindelse omfatter opgaver som: Hjælp til besvarelse af henvendelse, hjælp til udfyldelse af spørgeskema, tilstedeværelse ved besøg osv. (ikke udtømmende liste)
- Rådgivning i forbindelse med databrud eller besøg fra Datatilsynet leveres uden ekstra omkostninger op til det angivne antal gratis timer på abonnementstypen. Antallet af gratis timer er pr. abonnementsperiode.
Øvrige vilkår
- For rådgivning der ligger ud over de timer der er indeholdt i abonnementet, faktureres der efter forbrugt tid til gældende timetakst. Rådgivning ud over det indeholdet i abonnementet aftales altid forud.
- Ved fysiske møder på din adresse eller ved andre opgaver hvor transport er nødvendig, faktureres der ud over abonnementet for kørsel i henhold til statens takster. Evt. parkeringsbillet, brobillet eller flybillet, faktureres i henhold til pålydende.
Skrevet af: Lars Due Nielsen
Sådan registrerer du lovligt information om gæster på din restaurant under Corona